Zmiana sposobu zgłaszania usterek
Z dniem 1 marca 2013 r. wprowadzamy system zgłaszania usterek/awarii drogą elektroniczną poprzez wypełnienie dotychczasowego formularza i przesłanie na adres:
elzbieta.bednarska@umed.wroc.pl
Pani inż. Elżbieta Bednarska z Działu Utrzymania Ruchu (Administratora Nowej Farmacji) będzie procedowała zgłaszane sprawy usterek/awarii poprzez ich segregację i przesłanie do Wykonawcy (Wrobis S.A.) lub zlecenie naprawy własnymi siłami Działu Utrzymania Ruchu (DUR).
Wynika to z faktu, że do DUR napłynęło tak wiele zgłoszeń (już spory segregator), że trudno wśród nich wyselekcjonować te rzeczywiście pilne i te które mogą być usunięte w terminie późniejszym, te które powinien usunąć Wrobis i te które możemy naprawić we własnym zakresie siłami DUR. Ponadto, każde zlecenie naprawy dokonywane na zewnątrz (np. do Wrobis-u) odbywa się drogą elektroniczną, a więc wymaga przepisania zgłoszenia na komputerze, co znacząco opóźnia czas reakcji i usunięcia usterki.
Dlatego w uzgodnieniu z Panią Dziekan wprowadzamy z dniem 1 marca system elektronicznego zgłaszania usterek za potwierdzeniem elektronicznym zgłoszenia odesłanego na adres zgłaszającego - każde zgłoszenie drogą elektroniczną otrzyma odwrotnie potwierdzenie zgłoszenia wraz z datą i będzie to dokument w pełni równoważny do dotychczasowego zgłoszenia pisemnego.
Proszę o wpisywanie nazwiska osoby zgłaszającej, a więc osoby do której powinni się zgłosić pracownicy wykonujący naprawę; proszę nie podawać nazwiska Kierownika Jednostki do kontaktu w każdej sprawie naprawy bo pracownik naprawiający spłuczkę nie musi z tym przychodzić do Kierownika Katedry!.
Apeluję o rozsądek i o nie zgłaszanie rysy na ścianie jako pilnej naprawy.
Zgłoszenie w formie elektronicznej należy ograniczyć do rzeczywiście pilnych i wymagających doraźnej naprawy w następujących kategoriach:
- elektryczne
- hydrauliczne
- wentylacyjne
- sieci internetowej
- inne szczególnie uciążliwe.
one będą procedowane i naprawiane w pierwszej kolejności. Natomiast, jeśli jest taka potrzeba, to pozostałe drobne usterki i naprawy proszę zebrać na 1 liście (nie na formularzu) z całej Katedry i przekazać drogą tradycyjną (na piśmie) do Działu Utrzymania Ruchu.
Taka forma pozwoli na przyspieszenie reakcji odpowiednich służb naprawiających i szybkie usunięcie usterek.
W Załączniku ponownie zamieszczam formularz zgłaszania usterek w powyżej podanych kategoriach.
Z wyrazami szacunku
Kazimierz Gąsiorowski
Załącznik - symbole jednostek
Karta zgłoszenia - wzór