Back to homepage
News | 17.01.2020

Tutoring - nowe możliwości rozwoju

Dwie grupy już zakończyły szkolenia, do 31 stycznia trwa rekrutacja kolejnych chętnych. W ramach projektu POWER "Dolnośląscy liderzy medycyny" osoby pracujące ze studentami mogą zdobyć umiejętności tutora.

Wprowadzenie Tutoringu jako nowego sposobu nauczania dzięki szkoleniom kadry dydaktycznej pracującej indywidualnie ze studentem - to zadanie nr 7 w ramach projektu POWER "Dolnośląscy liderzy medycyny". Oferta skierowana jest do osób pracujących na co dzień ze studentami - mogą to być wykładowcy, opiekunowie kół naukowych, ITS-u czy poszczególnych lat i kierunków studiów.

Do tej pory szkolenie ukończyły dwie grupy. Wszystkie osoby biorące w nim udział uzyskały tytuł Tutor i otrzymały certyfikat Collegium Wratislaviense.
Tutoring umedwroc Liderzy Medycyny POWER
Fot. Grażyna Bodalska
Tutoring umedwroc Liderzy Medycyny POWER
Fot. Bartosz Fingas

Do 31 stycznia 2020 roku trwa rekrutacja do kolejnych edycji -  podania należy składać w Biurze Projektu POWER ul. Marcinkowskiego 2-6. Szczegółowe informacje są zawarte w regulaminie projektu, który dostępny jest na stronie.

Ogólne formalne kryteria rekrutacyjne:
1.1.    Spełnienie kryteriów grupy docelowej, zweryfikowanych przez komisję konkursową na podstawie prawidłowo uzupełnionych i złożonych przez Kandydata w terminie dokumentów:
1.1.1.    Deklaracji uczestnictwa.
1.1.2.    Formularza zgłoszeniowego.
1.1.3.    Zgody na przetwarzanie danych osobowych.
1.2.    Wzory formularzy stanowią odpowiednie załączniki do niniejszego Regulaminu.
1.3.    Niezłożenie w terminie lub złożenie nieprawidłowo wypełnionego dokumentu skutkuje brakiem możliwości dalszego udziału w rekrutacji.

Szczegółowe kryteria dla zadania 7. „Wprowadzenie Tutoringu jako nowego sposobu nauczania dzięki szkoleniom kadry dydaktycznej pracującej indywidualnie ze studentem”:
1.1.    Status pracownika UMW zatrudnionego na umowę o pracę w całym okresie otrzymywania planowanego wsparcia finansowego/szkoleniowego w ramach projektu oraz okresie obowiązkowej realizacji zadań z wykorzystaniem nabytej w ramach projektu wiedzy – potwierdzone zaświadczeniem z Działu Spraw Pracowniczych UMW.
1.2.    Motywacja do podniesienia kompetencji - zweryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej oraz ankiety (maksymalnie 2 pkt.).
1.3.    Zgodność proponowanego programu szkolenia z działalnością dydaktyczną
i zawodową pracownika - potwierdzona przez Kierownika jednostki, w której proces dydaktyczny jest realizowany.
1.4.    Pozytywna ocena w ocenie nauczyciela akademickiego  potwierdzona w Dziale Spraw Pracowniczych.
1.5.    Indywidualna propozycja wykorzystania umiejętności nabytych w szkoleniach w prowadzonym procesie dydaktycznym w okresie co najmniej jednego semestru po otrzymaniu wsparcia w projekcie - w formie pisemnej, zaakceptowana przez Kierownika jednostki, w której proces dydaktyczny jest realizowany.
1.6.    Udokumentowane doświadczenie w indywidualnej pracy ze studentem (opieka nad ITS, opiekun STN, opiekun roku studiów itp.).
1.7.    W przypadku większej liczby chętnych niż przewidzianych miejsc pod uwagę zostaną wzięte dodatkowe kryteria:
1.7.1.    Udział w szkoleniach, w tym współfinansowanych ze środków UE (preferowane będą osoby nie objęte wcześniej wsparciem i mające większą potrzebę podniesienia kompetencji - dodatkowy 1 pkt przy braku wcześniejszego uczestnictwa w projekcie lub podobnych działaniach).
1.7.2.    Kolejność zgłoszeń.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z koordynatorem zadania 7 - dr n.med. Dagmarą Gaweł-Dąbrowską mail: dagmara.gawel-dabrowska@umed.wroc.pl
 

Authored by: Administrator Administrator Creation date: 17.01.2020 Update authored by: Administrator Administrator Update date: 17.01.2020