Dział Eksploatacji
ul. K. Marcinkowskiego 2-6
50-368 Wrocław
e-mail: INE@umw.edu.pl
Alicja Stepowicz-Grzegorzak
tel.: 71 784 10 66
e-mail: alicja.stepowicz-grzegorzak@umw.edu.pl
Barbara Malerek
tel.: 71 784 17 76
e-mail: barbara.malerek@umw.edu.pl
Krystyna Dziedziul
tel.: 71 784 10 71
e-mail: krystyna.dziedziul@umw.edu.pl
Katarzyna Przybylska
tel.: 71 784 10 67
e-mail: katarzyna.przybylska@umw.edu.pl
Wanda Kogutowska
tel.: 71 784 10 68
e-mail: wanda.kogutowska@umw.edu.pl
Ewelina Humięcka
tel.: 71 784 10 67
e-mail: ewelina.humiecka@umw.edu.pl
Marta Najborowska
tel.: 71 784 16 93
e-mail: marta.najborowska@umw.edu.pl
Iwona Fuchs
tel.: 71 784 12 01
Cel działalności
Zarządzanie majątkiem Uczelni poprzez administrowanie nieruchomościami, obsługę administracyjną obiektów oraz prowadzenie spraw związanych z nabywaniem i zbywaniem nieruchomości.
Kluczowe zadania
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dokumentacją prawną obiektów (wypisy z ksiąg wieczystych, wypisy i wyrysy z rejestru gruntów).
- Prowadzenie spraw związanych z wynajmem i dzierżawą powierzchni podmiotom spoza Uczelni.
- Prowadzenie spraw związanych z najmem komercyjnym sal dydaktycznych.
- Prowadzenie spraw związanych z administracyjną obsługą mieszkań zakładowych.
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości będących własnością Uczelni.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Uczelni - we współpracy z innymi jednostkami Uczelni.
- Wystawianie faktur VAT za najem, dzierżawę oraz za zużycie mediów i rozmowy telefoniczne dla kontrahentów spoza Uczelni oraz dla USK, oraz pracowników Uczelni, a także not obciążeniowych dla jednostek wewnętrznych Uczelni z wyżej wymienionych tytułów.
- Sporządzanie rejestrów sprzedaży z wystawionych faktur i naliczonych czynszów.
- Przygotowywanie dokumentacji będącej przedmiotem udzielanych w zakresie prac porządkowych zamówień publicznych.
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z utrzymaniem obiektów i terenów w należytej czystości i estetyce, w tym: okresowe kontrole jakości usług świadczonych przez firmy porządkowe, interweniowanie w przypadku niestarannego wykonywania prac, wnioskowanie
o rozwiązanie umów w tym zakresie. - Prowadzenie spraw związanych z merytorycznym potwierdzaniem faktur z tytułu umów zawartych przez uczelnię na wynajem powierzchni na działalność naukowo-dydaktyczną.
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem w odzież roboczą i ochronną pracowników uczelni oraz rozliczanie pracowni krawieckiej z powierzonego materiału.
- Prowadzenie spraw związanych z:
- komórkowymi telefonami służbowymi,
- rozliczaniem faktur za rozmowy telefonii stacjonarnej,
- praniem i prasowaniem odzieży ochronnej,
- czyszczeniem powierzchni dywanowych oraz tapicerki,
- dostawą wody EDEN,
- wywozem odpadów komunalnych,
- utylizacją odpadów,
- pielęgnacją zieleni,
- przeprowadzkami - we współpracy z innymi jednostkami Uczelni. - Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą portierni i szatni.
- Obsługa sprzętowo-techniczna sal wykładowych w obiektach campusu przy ul. M. Curie-Skłodowskiej/ L. Pasteura/T. Chałubińskiego/Marcinkowskiego/Borowskiej.
- Prowadzenie spraw związanych z kosztami eksploatacyjnymi obiektów Uczelni.
- Przygotowywanie dokumentacji będącej przedmiotem udzielania zamówień publicznych na dostawę mediów oraz na usługi związane z eksploatacją obiektów i urządzeń: energia elektryczna, gaz, woda i ścieki, ciepło, olej opałowy, wywóz nieczystości stałych, pielęgnacja zieleni - we współpracy z innymi jednostkami Uczelni.
- Potwierdzanie zgodności faktur z umowami zawartymi przez Uczelnię w zakresie kosztów związanych z dostawą mediów i świadczeniem usług wynikających z eksploatacji obiektów.
- Prowadzenie ewidencji kosztów eksploatacyjnych z podziałem na koszty poszczególnych wydziałów, jednostek ogólnouczelnianych i administracji, ewidencji zużycia, ewidencji odczytów stanu licznika, okresowej analizy zużycia i kosztów.
- Uczestnictwo w komisjach zdawczo-odbiorczych obiektów Uczelni.
- Prowadzenie dokumentacji, wyliczanie opłat za zanieczyszczanie środowiska wynikającego
ze zużycia dla celów grzewczych gazu i oleju opałowego. - Sporządzanie sprawozdań z gospodarowania odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Kierowanie brygadą robotników do prac ciężkich w zakresie utrzymania czystości terenów
w rejonie ulic: Pasteura, Curie-Skłodowskiej, Radeckiego i Chałubińskiego oraz realizowanie zleceń na wykonywanie prac fizycznych (przenoszenie, sprzątanie, udział w kasacjach przedmiotów) na rzecz innych jednostek organizacyjnych Uczelni. - Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem budynków i pomieszczeń do uroczystości państwowych i uczelnianych, w tym:
- inauguracji roku akademickiego,
- absolwentówki,
- uroczystego wręczania dyplomów doktorskich,
- obrony rozpraw doktorskich. - Prowadzenie spraw związanych z symbolami i insygniami władz Uczelni.
- Prowadzenie spraw związanych z uroczystymi strojami akademickimi, w tym prowadzenie pracowni krawieckiej oraz magazynu tóg, a także obsługa szatni podczas uroczystości.
- Wprowadzanie informacji otrzymywanych z jednostek UMW do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami - BDO (Ministerstwa Ochrony Środowiska) tj. ewidencji odpadów, zakładania KPO, sprawozdawczość.
- Nadzór nad wykorzystaniem limitów na utylizację odpadów medycznych i chemicznych, kontrola środków finansowych (w podziale na wydziały) przeznaczonych na utylizację odpadów medycznych i chemicznych.