Dział Finansowo-Księgowy
ul. K. Marcinkowskiego 2-6
50-368 Wrocław
Kierownik Działu
mgr Aldona Pietrzyk
tel.: 71 784 10 21
e-mail: aldona.pietrzyk@umw.edu.pl
Kierownik Sekcji
mgr Katarzyna Kozłowska
tel.: 71 784 17 05
e-mail: katarzyna.kozlowska@umw.edu.pl
mgr inż. Kalina Krudowska
tel.: 71 784 17 95
e-mail: kalina.krudowska@umw.edu.pl
Urszula Landzwojczak
tel.: 71 784 17 52
e-mail: urszula.landzwojczak@umw.edu.pl
Beata Stasiak
tel.: 71 784 17 55
e-mail: beata.stasiak@umw.edu.pl
Monika Bal
tel.: 71 784 10 24
e-mail: monika.bal@umw.edu.pl
mgr inż. Aleksandra Trybuś
tel.: 71 784 10 20
e-mail: aleksandra.trybus@umw.edu.pl
mgr inż. Dorota Frączyk
tel.: 71 784 11 69
e-mail: dorota.fraczyk@umw.edu.pl
mgr Katarzyna Muzyka
tel.:71 784 10 23
e-mail:katarzyna.muzyka@umw.edu.pl
mgr Edyta Janik
tel.: 71 784 10 22
e-mail: edyta.janik@umw.edu.pl
mgr Beata Izbiańska
tel.: 71 784 10 20
e-mail: beata.izbianska@umw.edu.pl
mgr Małgorzata Mościńska
tel.: 71 784 10 25
e-mail: malgorzata.moscinska@umw.edu.pl
mgr Sylwia Winnik-Kowalska
tel.: 71 784 17 04
e-mail: sylwia.winnik-kowalska@umw.edu.pl
mgr Joanna Paul-Nowak
tel.: 71 784 17 87
e-mail: joanna.paul-nowak@umw.edu.pl
mgr Izabela Pańczuk
tel.: 71 784 10 26
e-mail: izabela.panczuk@umw.edu.pl
Anna Olenkiewicz
tel.: 71 784 11 95
e-mail: anna.olenkiewicz@umw.edu.pl
mgr Marta Rygier
tel.: 71 784 10 19
e-mail: marta.rygier@umw.edu.pl
Katarzyna Dwojak
tel.: 71 784 10 18
e-mail: katarzyna.dwojak@umw.edu.pl
Do podstawowych zadań Działu Finansowego należy:
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i ewidencji analitycznej do kont zespołu 0–9 zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont w zakresie:
- środków trwałych (w tym także środków trwałych w budowie), wartości niematerialnych i prawnych, dokonywania odpisów amortyzacyjnych i umorzeniowych,
- rozrachunków wynikających z bezspornych należności i zobowiązań,
- roszczeń spornych oraz niedoborów i szkód,
- rozliczeń pobranych zaliczek,
- rozrachunków z tytułu wpłat darowizn celowych (konta sponsorskie),
- rozrachunków i roszczeń działalności inwestycyjnej,
- rozrachunków z tytułu wynagrodzeń,
- operacji sprzedaży (własne faktury i dowody wewnętrzne, ze szczegółowością niezbędną do celów podatkowych),
- operacji zakupu (obce faktury i inne dowody ze szczegółowością niezbędną do wyceny składników majątkowych) oraz rozliczenia podatku VAT naliczonego – w tym również podatku VAT wg struktury sprzedaży,
- sporządzanie zestawień obrotów i sald do kont syntetycznych i analitycznych oraz dziennika stanowiącego ujęcie chronologiczne operacji gospodarczych jakie wystąpiły w danym okresie sprawozdawczym,
- kontrola merytoryczno-rachunkowa dowodów księgowych i ich dekretacja,
- uzgadnianie stanów magazynowych, rozliczanie inwentaryzacji (okresowych, rocznych
i zdawczo-odbiorczych), - prowadzenie niezbędnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z pracą działu,
- sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych.
Do podstawowych zadań Sekcji Likwidatury należy:
- wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu SIMPLE- generowanie przelewów bankowych,
- przygotowanie dokumentów finansowych oraz bankowych do zatwierdzenia,
- wystawianie czeków gotówkowych oraz poleceń przelewów bankowych,
- realizacja przelewów krajowych i importowych,
- obsługa systemu Home Banking (wyciąg, salda i obroty, poczta, stan zleceń, tabela kursowa, biuletyn, banki),
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- prowadzenie ewidencji wydatków z Biblioteki Głównej,
- sprawowanie obsługi bankowej i kasowej.