Stanowisko ds. strategii, procesów i kontroli zarządczej
Stanowisko ds. strategii, procesów i kontroli zarządczej
ul. Jana Mikulicza-Radeckiego 4a
50-367 Wrocław
Tel. 717842808
Tel. 668574552
Budynek modułowy, parter, pokój 1.20
Koordynator ds. strategii, procesów i kontroli zarządczej
mgr Barbara Starnawska, MBA
e-mail: barbara.starnawska@umw.edu.pl
Tel. 717842808
Tel. 668574552
Cel działalności:
Zapewnienie koordynacji i nadzoru w zakresie działań związanych z realizacją zadań w obszarze realizacji strategii UMW, procesów i kontroli zarządczej.
Zadania z zakresu kontroli zarządczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu:
- Koordynowanie prac w zakresie przygotowania, aktualizacji oraz wdrażania strategii rozwoju Uczelni.
- Analiza i weryfikacja mierników realizacji celów i zadań określonych w strategii Uczelni.
- Analiza, weryfikacja, monitorowanie poziomu realizacji celów i zadań zgodnie z przyjętymi miernikami.
- Przygotowywanie sprawozdawczości/raportów w zakresie realizacji strategii Uczelni.
- Przygotowywanie rejestrów ryzyk i raportów dot. działań zapobiegawczych i naprawczych, w tym na podstawie wewnętrznych rejestrów/raportów sporządzanych przez uczestników procesu.
- Analiza i inicjowanie zmian w procesach i procedurach, szczególnie w obszarze zarządzania strategicznego, kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem i rocznym planie działalności Uczelni.
- Koordynowanie zadań związanych w kontrolą zarządczą, w tym:
- koordynowanie zadań w ramach przygotowania rocznego planu działalności Uczelni, monitorowanie realizacji planu działalności oraz jego aktualizacja, przygotowanie sprawozdania z wykonania planu działalności,
- koordynowanie zadań w ramach systemu zarządzania ryzykiem, analiza i inicjowanie zmian w procesach i procedurach w obszarze systemu zarządzania ryzykiem,
- koordynowanie zadań związanych z realizacją kontroli zarządczej oraz przygotowaniem corocznego oświadczenia o stanie kontroli zarządczej,
- współpraca z Biurem Audytu Wewnętrznego w procesie oceny funkcjonowania kontroli zarządczej.
- Przygotowanie standardów, procedur, narzędzi niezbędnych do prawidłowego, sprawnego działania w obszarze realizacji strategii Uczelni, systemu kontroli zarządczej i systemu zarządzania ryzykiem.
- Przygotowanie sprawozdań, raportów, dokumentów z realizacji strategii Uczelni, kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem, w tym dotyczących realizacji planu działalności Uczelni.
- Wspieranie jednostek organizacyjnych Uczelni w przygotowaniu, realizacji zadań w obszarze strategii Uczelni, kontroli zarządczej, w tym systemu zarządzania ryzkiem i planu działalności Uczelni.
- Przygotowanie/ aktualizacja procedur wewnętrznych w powyższych zakresach.
- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji w powyższych zakresach.
- Współpraca z kierownictwem i jednostkami Uczelni w powyższych zakresach.
...