System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Z dniem 1 stycznia 2022 r. wdrożono we wszystkich jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu system do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD PUW). System EZD PUW pełni rolę systemu wspomagającego dla systemu tradycyjnego, który jest podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw oraz wykonywania czynności kancelaryjnych w Uczelni.
EZD PUW jest systemem teleinformatycznym autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku. Będący własnością Skarbu Państwa system został Uczelni nieodpłatnie udostępniony na mocy umowy trójstronnej zawartej z Wojewodą Podlaskim oraz Centrum Kompetencyjnym Uniwersytetu Gdańskiego.
System EZD PUW od wielu lat jest powszechnie stosowany w administracji publicznej. Dotychczas wdrożyło go u siebie 1778 instytucji, w tym: ministerstwa, urzędy wojewódzkie, archiwa państwowe, urzędy centralne oraz uczelnie wyższe. Ponadto system wdrożony został w wielu jednostkach samorządu, sądach, publicznych zakładach opieki zdrowotnej, a także innych instytucjach państwowych.
Więcej o systemie EZD PUW - https://ezd.gov.pl/www/ezd/projekt
- wniosek o patronat honorowy Rektora UMW;
- wnioski zakupowe
- wniosek o przewóz samochodem służbowym z kierowcą;
- wniosek o przydział samochodu służbowego bez kierowcy;
- wniosek o zabezpieczenie monitoringu;
- wniosek o wydawanie kluczy do depozytorów;
- wniosek o dorobienie kluczy do pomieszczeń;
- zamówienie certyfikatów kwalifikowanych;
- zamówienia na środki ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego;
- wnioski o wyrobienie pieczątki;
- zamówienia na bilety komunikacji miejskiej;
- rozliczenia biletów jednorazowych wykorzystywanych na przejazdy służbowe;
- zamówienia na usługi kurierskie;
- wniosek o przydzielenie linii telefonicznej;
- wniosek o wykonanie instalacji telefonicznej/przeniesienie telefonu;
- procedowanie projektów zarządzeń/poleceń służbowych;
- procedowanie umów;
- pisma do zaopiniowania lub do wiadomości.
- wniosek o nadanie/modyfikację/cofnięcie uprawnień do systemów informatycznych
- zawiadomienia o naruszeniu ochrony danych osobowych
- Zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych.
- Udostępnianie informacji publicznej.
- Przepisy kancelaryjno-archiwalne.
- Prenumerata czasopism.
- Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
- Zgubienie, zniszczenie akt.
- Wycofanie dokumentacji z archiwum zakładowego.
- Doradzanie w zakresie postępowania z dokumentacją oraz ustalanie terminów przejęcia akt.
- Skontrum zasobu.
- Konserwacja, zabezpieczanie, digitalizacja zabiorów archiwalnych.
- Kwerendy biblioteczne.
- Kontrola zarządcza i szacowanie ryzyka.
- Ewidencja środków rzeczowych.
- Usługi pocztowe i kurierskie.
- Przyznawanie pracownikom biletów MPK do celów służbowych.
- Ubezpieczenia majątkowe.
- Zamówienia publiczne podlegające ustawie Prawo zamówień publicznych.
- Rejestr zamówień publicznych.
- Harmonogramy inwentaryzacji.
- Sprawozdania z przebiegu inwentaryzacji i różnice inwentaryzacyjne.
- Ewaluacja szkoły doktorskiej.
- Ubezpieczenia studentów od następstw nieszczęśliwych wypadków.