"Pink challenge. Zagraj o zdrowie!"
Novartis Poland zaprasza studentów do udziału w konkursie "Pink challenge. Zagraj o zdrowie!". Zadaniem jest stworzenie koncepcji kampanii społecznej promującej wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi. Projekty można przesyłać do 6 września.
Idea kampanii powinna zwracać uwagę na istotę badań profilaktycznych we wczesnej diagnostyce raka piersi, a dobrane narzędzia mają promować ich wykonywanie i zwiększyć zgłaszalność na badania diagnostyczne. Ważne, aby wykazać, że pomysł przyniesie pozytywną zmianę na poziomie ogólnopolskim lub regionalnym w kontekście profilaktyki raka piersi. Propozycja konkursowa powinna uwzględniać więc koncepcję kreatywną, plan wdrożenia, rekomendację partnerów lokalnych bądź ogólnopolskich, dzięki którym projekt będzie mógł zostać zrealizowany.
Projekt powinien zawierać:
- dane uczestnika, tj. imię i nazwisko, nazwa uczelni, miasto, adres e-mail i telefon
- tytuł projektu
- opis projektu
- planowane działania
- harmonogram
Ważne terminy:
19 sierpnia o godz. 13.00 – warsztat online poświęcony założeniom konkursu oraz sytuacji kobiet z rakiem piersi. Weźmie w nim udział m.in. Tomasz Rożek z kanału "Nauka. To Lubię!" oraz lekarz i przedstawicielka organizacji pacjenckiej. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zarejestrować się poprzez link >>
Studenci, którzy nie będą mogli dołączyć do wydarzenia, ale chcą wziąć udział w konkursie, proszeni są o kontakt mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com
6 września – termin zgłaszania projektów przez uczestników konkursu. Prezentacje należy przesyłać na adres mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com
druga połowa września – wyłonienie sześciu najlepszych projektów i spotkanie finałowe poświęcone prezentacji projektów oraz ogłoszenie zwycięzców
W razie dodatkowych pytań organizatorzy proszą o kontakt: p.balwisz@brandlab.pl, 608 183 331
Nagrody dla zwycięzców konkursu:
I miejsce: 10 tys. zł i płatny staż w Novartis Poland
II miejsce: 6 tys. zł
III miejsce: 3 tys. zł
oraz możliwość dalszych prac nad projektem
Więcej informacji znajduje się na stronie >>