Nr 1 - szczegółowe nadzorowanie prac remontowo-budowlanych

Polecenie służbowe nr 1
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 29 sierpnia 1995 r.

w sprawie : szczegółowego nadzorowania wykonywanych prac remontowo-budowlanych

W związku z pojawiającymi się przypadkami przekraczania kosztów ujętych w kosztorysach na prace remontowo-budowlane prowadzone w obiektach Uczelni i określonych w umowach z jednostkami projektowymi i wykonawcami, zobowiązuję wszystkich inspektorów nadzoru Pionu Technicznego Akademii Medycznej do szczegółowej kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem, kosztorysem i harmonogramem.
W szczególności zabraniam:
- zlecania prac, na które brak jest zabezpieczenia finansowego bez akceptacji Dyrektora Administracyjnego i Kwestora,
- poszerzania zakresów robót bez pokrycia finansowego,
- potwierdzania w jakiejkolwiek formie wykonanych prac nie objętych umową,
- dokonywania poprawek w projektach i kosztorysach angażujących dodatkowe środki finansowe.
Przedstawione do akceptacji przez Dyrektora Administracyjnego i Kwestora umowy, muszą być sprawdzone przez Radcę Prawnego również pod kątem zabezpieczenia interesów Uczelni, podpisane pod względem merytorycznym tj. uzasadniającym zawarcie umowy i zabezpieczenia finansów przez Z-cę Dyrektora d/s Technicznych.
Do umów należy dołączyć Kosztorys i protokół przetargowy. Umowy należy przedkładać bez opóźnień przed wejściem wykonawcy na teren budowy lub remontowany obiekt.
Faktury za usługi remontowe i inwestycyjne otrzymuje kwestura i po zarejestrowaniu przekazuje do potwierdzenia do Działu Technicznego. Zakres prac i ich wartość wymieniona w fakturze musi odpowiadać umowie.
Do rachunku należy dołączyć protokół odbioru i potwierdzony przez inspektora nadzoru kosztorys. Fakturę potwierdza inspektor nadzoru i Dyrektor d/s Technicznych.
Zasady podane w przedmiotowym poleceniu wchodzą w życie (należy traktować jako bezwzględnie obowiązujące) z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny

mgr Artur Parafiński



Otrzymują:
1. Z-ca Dyr. Administracyjnego - mgr Anna Skibin
2. Z-ca Dyr. d/s Finansowych - mgr Hanna Niżyńska
3. Z-ca Dyr. d/s Technicznych - inż. Ryszard Kretschmer
4. Kierownik Działu Napraw i Konserwacji - Edward Czechak
5. Wszyscy inspektorzy i st. inspektorzy nadzoru Pionu Technicznego
6. Zespół Radców Prawnych
7. a/a

Autor: Administrator Administrator
Data utworzenia: 10.09.2008
Autor edycji: Administrator Administrator
Data edycji: 05.07.2016