Nr 2/K/2008 - zmiana zasad odbioru korespondencji przez Zespół Radców Prawnych


Polecenie służbowe nr 2/K/2008
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 16 kwietnia 2008 r.

w sprawie zmiany zasad odbioru korespondencji przez Zespół Radców Prawnych Akademii Medycznej we Wrocławiu

Na podstawie § 22 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 75/XIV R/2007 Rektora Akademii Medycznej z dnia 25 sierpnia 2007 r. ze zm.) polecam co następuje:

§ 1
W poleceniu służbowym nr 1/K/2008 z dnia 28 marca 2008 r. wprowadza się następujące zmiany:
a) § 2 otrzymuje brzmienie:
„§ 2. 1. Pisma, wymagające wydrukowania na papierze firmowym rektora, prorektorów, kanclerza lub kwestora, Radcy Prawni przekazują właściwej jednostce organizacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Pracownik jednostki organizacyjnej, o której mowa w pkt 1, przed wydrukowaniem sprawdza dokument pod względem formalnym i dokonuje niezbędnych zmian w tym zakresie.
3. W przypadku zgłoszenia uwag przez osobę podpisującą dokument, o którym mowa w pkt 1, pracownik przekazuje informację Radcy Prawnemu osobiście, telefonicznie lub e-mailem. Radca poprawiony dokument odsyła pocztą elektroniczną.”,
b) po § 2 dodaje się § 2a w brzmieniu:
„§ 2a. Opinie prawne przesyłane pocztą elektroniczną nie wymagają dodatkowo odręcznego podpisu Radcy Prawnego.”.

§ 2
Polecenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Kanclerz
Akademii Medycznej we Wrocławiu

mgr Artur Parafiński


Otrzymują:
według rozdzielnika
Autor: Administrator Administrator
Data utworzenia: 18.04.2008
Autor edycji: Administrator Administrator
Data edycji: 05.07.2016