NR 42/XIV R/2009 - przejęcie środków trwałych od Zarządu Inwestycji i przekazanie ich ASK


Zarządzenie nr 42/XIV R/2009
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 17 czerwca 2009 r.

w sprawie przejęcia przekazania środków trwałych o wartości poniżej 3.500 pln oraz pierwszego wyposażenia przez Akademię Medyczną od Zarządu Inwestycji Akademii Medycznej i przekazania ich Akademickiemu Szpitalowi Klinicznemu.

Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.2005.164.1365 ze zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1
Ilekroć w zarządzeniu używa się sformułowań: AM, ZIAM, ASK rozumie się przez to odpowiednio: Akademię Medyczną, Zarząd Inwestycji Akademii Medycznej oraz Akademicki Szpital Kliniczny.

§ 2
Użytkownikiem nazywa się osobę z wykazu osób sporządzonego przez ASK, która będzie upoważniona do przyjmowania sprzętu i podpisywania protokołów.

PRZEKAZANIE – PRZEJĘCIE ŚRODKÓW TRWAŁYCH o wartości powyżej 3500,00 PLN

§ 3
1. ZIAM przekazuje do Z-cy Kanclerza ds. Logistyki informację o zamontowaniu i uruchomieniu sprzętu oraz o odebraniu go przez Użytkownika.
2. Do informacji o której mowa w pkt. 1 dołącza się następujące dokumenty:
1) Kopie faktur VAT,
2) Dokument z danymi urządzeń (załącznik nr 1),
3) Zestawienie sprzętu (według wzoru załącznik nr 2) - zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej,
4) Kopie protokołów odbioru sprzętu wraz z załącznikami (załącznik nr 4).
3. Z-ca Kanclerza ds. Logistyki po weryfikacji złożonej dokumentacji powołuje komisję inwentaryzacyjną w celu spisu i oznakowania sprzętu i aparatury.
4. Po dokonaniu spisu i oznakowaniu sprzętu Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku przekazuje Z-cy Kanclerza ds. Logistyki wykaz sprzętu z potwierdzeniem jego zgodności ze stanem faktycznym.

§ 4
1. Z-ca Kanclerza ds. Logistyki przekazuje niezbędne dokumenty do Działu Aparatury Naukowej w celu wypisania dokumentów OT i sporządzenia Protokołu Zdawczo-Odbiorczego między ZIAM a AM. Protokół podpisywany jest przez Kanclerza i Z-cę Kanclerza ds. Logistyki oraz przez Dyrektora i Główną Księgową ZIAM.
2. Dokumenty OT po podpisaniu przez Kierownika jednostki użytkującej /lub osobę upoważnioną – pracownika A.M./ wraz z kompletem dokumentów otrzymanych od ZIAM są przekazane przez Dział Aparatury Naukowej do Działu Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku w celu wprowadzenia na stan Uczelni.

§ 5
1. Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku przekazuje do Działu Aparatury Naukowej, informację o przyjęciu sprzętu na stan Uczelni.
2. Dział Aparatury Naukowej AM przygotowuje zestawienie sprzętu (załącznik nr 3), które będzie załącznikiem do Aneksu do Umowy o Wspólnym Używaniu Urządzeń.
3. Aneks wraz z załącznikiem jest sporządzany w trzech egzemplarzach – jeden dla ASK a dwa dla AM.
4. Aneks jest podpisywany przez upoważnionych przedstawicieli AM i ASK. Wraz z Aneksem przekazywane są do ASK dokumenty (załącznik nr 1).
5. Jeden egzemplarz aneksu przekazywany jest do Działu Organizacyjnego a drugi do Działu Aparatury Naukowej.
6. Po podpisaniu Aneksów sprzęt może być współużytkowany przez ASK.
7. AM i ASK użytkują sprzęt zgodnie z postanowieniami Umowy o Wspólnym Używaniu Aparatów i Urządzeń.

PRZEKAZANIE PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW ORAZ SPRZĘTU O WARTOŚCI DO 3500,00 PLN

§ 6
1. ZIAM przekazuje Z-cy Kanclerza ds. Logistyki informację o zamontowaniu i uruchomieniu sprzętu, o odebraniu go przez Użytkownika oraz o gotowości do przekazania pierwszego wyposażenia, materiałów, oraz sprzętu o wartości do 3500,00 PLN.
2. Do informacji o której mowa w pkt. 1 dołącza się następujące dokumenty:
1) kopie faktur,
2) dokumenty z danymi o sprzęcie lub materiałach (załącznik nr 1),
3) zestawienie pierwszego wyposażenia, sprzętów i materiałów (załącznik nr 2) zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej,
4) kopie protokołów odbioru pierwszego wyposażenia, sprzętów i materiałów wraz z załącznikami (załącznik nr 4).
3. Z-ca Kanclerza ds. Logistyki po weryfikacji złożonej dokumentacji informuje Kanclerza o gotowości przyjęcia od ZIAM i przekazania do ASK pierwszego wyposażenia, materiałów oraz sprzętów o wartości do 3500,00 PLN.
4. Kanclerz powołuje komisję odpowiedzialną w imieniu AM za przyjęcie - przekazanie, wyznacza termin – i przekazuje informację ZIAM, ASK, Z-cy Kanclerza ds. Logistyki.
5. Przedstawiciele stron dokonują spisu z natury i protokołem zgodności potwierdzają stan faktyczny z wykazem przygotowanym przez ZIAM.
6. Na podstawie protokołu zgodności Dział Inwentaryzacji przyjmuje asortyment na stan Uczelni.
7. Protokół zgodności zostaje przekazany do Działu Aparatury Naukowej w celu przygotowania protokołu przyjęcia – przekazania ruchomości na stan ASK.

§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4

Rektor
Akademii Medycznej

prof. dr hab. Ryszard Andrzejak

Otrzymują:
Według rozdzielnika
MC

Autor: Administrator Administrator
Data utworzenia: 17.06.2009
Autor edycji: Administrator Administrator
Data edycji: 05.07.2016