Nr 96/XV R/2014 - powołanie zespołu - Wirtualna Uczelnia na bazie systemu BAZUS


Zarządzenie nr 96/XV R/2014
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 23 grudnia 2014 r.
 
w sprawie powołania zespołu do opracowania procedur koordynacji i funkcjonowania Wirtualnej Uczelni na bazie systemu BAZUS

Na podstawie §51 statutu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (t.j. uchwała nr 1324 senatu z dnia 25 września 2013 r. ze zm.) zarządza się co następuje:
 
§1
1. W celu opracowania procedur koordynacji i funkcjonowania Wirtualnej Uczelni (WU) na bazie systemu BAZUS powołuje się zespół w składzie, zwany dalej „Zespołem":
1) dr Bartłomiej Stańczykiewicz - przewodniczący,
2) dr Piotr Karniej,
3) mgr Joanna Kwaśniak,
4) mgr Elżbieta Pecyna-Wiśniewska,
5) mgr Anna Kępińska,
6) mgr Bronisława Elżbieta Załustowicz,
7) mgr Dominika Dębowa,
8) mgr Katarzyna Tadaszak-Malinowska,
9) mgr inż. Barbara Wilimowska,
10) mgr Monika Kotowska-Lewińska,
11) inż. Anna Kalbarczyk,
12) mgr Iwona Janus,
13) mgr inż. Katarzyna Błasiak,
14) mgr Ewa Wyspiańska,
15) mgr Renata Majak,
16) mgr inż. Anna Kaczmarek,
17) Justyna Kłak,
18) Ewa Kania,
19) inż. Tadeusz Wolski,
20) mgr inż. Mateusz Pruchnicki,
21) mgr inż. Krzysztof Hebzda.
 
2. Przewodniczący może zapraszać na posiedzenia Zespołu inne osoby posiadające wiedzę niezbędną dla wykonania zadań przez Zespół oraz domagać się sporządzenia przez pracowników Uczelni analiz i zestawień lub przekazania stosownych dokumentów.
 
§2
1. Do zadań Zespołu należy w szczególności:
1) sprawdzenie prawidłowości migracji danych oraz uzupełnienie braków,
2) wypracowanie procedur koordynowania i funkcjonowania WU w zakresie obsługi:
a) procesu rekrutacji kandydatów,
b) modułu dziekanatowego,
c) praktyk studenckich,
d) realizacji procesu dyplomowania,
e) finansowej studenta,
f) pensum,
g) świadczeń studenta – stypendia, (np.: świadczeń pomocy materialnej studentów – stypendia)
h) realizacji planowania zajęć,
i) Akademickiego Biura Karier i śledzenia losów absolwentów,
j) realizacji Krajowych Ram Kwalifikacji,
k)ankietowania dydaktyków – ocena wykładowców,
l) tworzenia ramowego planu studiów,
m) formowania wydruków,
n) zadań dotyczących integracji z systemem POL-on.
 
§3
1. Zespół rozwiązuje się z dniem zakończenia prac, o których mowa w §1, nie później niż 30 kwietnia 2015 r.
2. Wynik prac Zespołu Przewodniczący przekazuje w formie pisemnej do rektora, w terminie do 7 dni od zakończenia tych prac.
3. Obsługę Zespołu prowadzi Sekretariat Prorektora ds. Dydaktyki.
4. Dokumentację prac Zespołu należy przekazać do archiwum zakładowego w trybie protokołu zdawczo-odbiorczego.
 
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2014 r.
 
 
Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
 
prof. dr hab. Marek Ziętek
 
 
Otrzymują:
według rozdzielnika
 
MKa
Autor: Administrator Administrator
Data utworzenia: 11.01.2015
Autor edycji: Administrator Administrator
Data edycji: 05.07.2016