Dokumenty
Dydaktyka
Informacje dla studentów ostatniego roku
Praktyki studenckie/zawodowe
Program „Student asystentem lekarza”
Dokumenty
- Regulamin programu "Student Asystentem Lekarza"
- Nominacja koordynatora ds. współpracy w ramach realizacji programu oraz komisji rekrutacyjnej
Dokumenty wymagane do przeprowadzenia procesu rekrutacji to:
- Oświadczenie kandydata o przystąpieniu do rekrutacji (Załącznik nr 1 do Regulaminu)
- Zaświadczenie o studiowaniu (wydawane przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego)
- Zaświadczenie o średniej ocen (wydawane przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 5 do Regulaminu)
- Zaświadczenie o znajomości języka polskiego (dla kandydatów niebędących obywatelami RP)
Dokumenty uzupełniające, uprawniające do otrzymania dodatkowych punktów w procesie rekrutacji to:
- Dokument poświadczający dotychczasową działalność w ramach studenckiego koła naukowego (Załącznik nr 2 do Regulaminu)
- Indywidualny list rekomendacyjny wystosowany przez kierownika kliniki/oddziału działającej na terenie USK (Załącznik nr 3 do Regulaminu)
- Dokumenty potwierdzające realizację wolontariatu innego niż związanego z programem w danej klinice/oddziale
- Zaświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi działalność naukową
- Zaświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi działalność charytatywną na rzecz pożytku publicznego