Ocena Zajęć i Kadry Akademickiej OZiKA

 

Zapraszamy do zapoznania się z treścią Zarządzania Rektora Nr 12/XVI R/2025 - zmieniające zarządzenie w sprawie przeprowadzania Oceny Zajęć i Kadry Akademickiej Link do Zarządzenia .

Najważniejsze zmiany w procesie oceny to:

  • Nowe narzędzie do przeprowadzenia oceny

Ocena możliwa jest tylko za pomocą strony https://ozika.umw.edu.pl na którą mogą zalogować mogą się jedynie osoby uprawnione do oceny. Logowanie odbywa się za pomocą pełnych danych jak do uczelnianej poczty elektronicznej: imie.nazwisko@student.umw.edu.pl
 

  • Rozszerzony zakres oceny

Ocenie podlegają:

  • osoby prowadzące zajęcia (nauczyciele akademiccy UMW, doktoranci oraz inne osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne),
  • wszystkie zajęcia dydaktyczne (przedmioty w podziale na formy).


Badanie składa się z:  
1) Oceny osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczne – "Ocena nauczyciela";
2) Oceny zajęć dydaktycznych (przedmioty w podziale na formy) – "Ocena przedmiotu".
 

  • Zaczytywanie danych z systemu

Ocenić można tylko nauczycieli i przedmioty, które znajdują się w planie zajęć. Dane pobierane są z systemu BAZUS, dzięki czemu dane w aplikacji są takie same jak w planie zajęć.
 

  • Zmiany w kolejności wybranych pytań i ich brzmieniu

Podczas posiedzenia Uczelnianego Zespołu ds. Jakości Kształcenia doprecyzowano brzmienie pytań i dostosowano ich kolejność. Link do pytań

ZASADY PRZEPROWADZANIA OCENY

1. Ocenie podlegają wszystkie osoby prowadzące zajęcia.

2. Osobę prowadzącą zajęcia można ocenić jeden raz dla każdego przedmiotu i każdej formy zajęć, którą ta osoba prowadzi.

3.  Uzupełnienie kwestionariusza „Ocena przedmiotu” możliwe jest po dokonaniu oceny co najmniej jednej osoby prowadzącej zajęcia z tego przedmiotu (w określonej formie).

4. Przedmiot w określonej formie zajęć można ocenić tylko jeden raz.

5. Nie ma możliwości usunięcia lub edytowania wcześniej przesłanej oceny.

INSTRUKCJA wypełniania oceny w aplikacji OZiKA w języku polskim

INSTRUCTIONS for completing the evaluation questionnaire in the OZiKA application