Nr 87/XV R/2014 - zmiana załączników do przewodu doktorskiego, postępowania habilitacyjnego [...]


Zarządzenie nr 87/XV R/2014
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 15 grudnia 2014 r.
 
w sprawie zmiany załączników do przewodu doktorskiego, postępowania habilitacyjnego oraz postępowania o nadanie tytułu naukowego
 
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012, poz. 572 ze zm.) oraz art. 30 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz. U. 2003 nr 65, poz. 595 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 3 października 2014 r. w sprawie szczegółowego trybu i warunków przeprowadzania czynności w przewodzie doktorskim, w postępowaniu habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz. U. z 2014 poz. 1383), rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11 grudnia 2013 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej (Dz. U. z 2013, poz. 1571), rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie wysokości i warunków wypłacania wynagrodzenia promotorowi oraz za recenzje i opinie w przewodzie doktorskim, postępowaniu habilitacyjnym oraz postępowaniu o nadanie tytułu profesora (t. j. Dz. U. 2014, poz. 48), rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 października 2006 r. w sprawie podejmowania i odbywania przez cudzoziemców studiów i szkoleń oraz ich uczestniczenia w badaniach naukowych i pracach rozwojowych (Dz. U. 2006 nr 190, poz. 1406, ze zm.) zarządza się, co następuje: 
 
§ 1
W zarządzeniu nr 69/XV R/2012 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 28 września 2012 r. w sprawie opłat za przeprowadzenie przewodu doktorskiego, postępowania habilitacyjnego oraz postępowania o nadanie tytułu naukowego wprowadza się następujące zmiany:
1)  w §4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1.  Promotorzy, recenzenci i członkowie komisji będący pracownikami Uczelni powołani na podstawie uchwały rady wydziału, otrzymują od dziekana zlecenie na wykonanie dodatkowych obowiązków wynikających z powierzonych funkcji (druk zlecenia - załącznik nr 4, wzór nr 1, 2 i 3).”.
2)  w §5 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2.  Z recenzentami zawiera się umowę o dzieło (druk umowy - załącznik nr 5, wzór nr 1, 2 i 3), a z pozostałymi umowę zlecenie (druk umowy - załącznik nr 6, wzór nr 1 i 2).”.
3)  uchyla się załączniki nr 4, 5 i 6,
4)  wprowadza się załącznik nr 4 wzór nr 1, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia,
5)  wprowadza się załącznik nr 4 wzór nr 2, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia,
6)  wprowadza się załącznik nr 4 wzór nr 3, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia,
7)  wprowadza się załącznik nr 5 wzór nr 1, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 4 do niniejszego zarządzenia,
8)  wprowadza się załącznik nr 5 wzór nr 2, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia,
9)  wprowadza się załącznik nr 5 wzór nr 3, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 6 do niniejszego zarządzenia,
10) wprowadza się załącznik nr 6 wzór nr 1, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 7 do niniejszego zarządzenia,
11) wprowadza się załącznik nr 6 wzór nr 2, który otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 8 do niniejszego zarządzenia,
12) załącznik nr 4b otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 9 do niniejszego zarządzenia,
13) załącznik nr 5a otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 10 do niniejszego zarządzenia,
14) załącznik nr 6a otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 11 do niniejszego zarządzenia,
 
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 
 
Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
  
prof. dr hab. Marek Ziętek
 
 
Otrzymują
według rozdzielnika
 
MKa 

Autor: Administrator Administrator
Data utworzenia: 17.12.2014
Autor edycji: Administrator Administrator
Data edycji: 05.07.2016