Dział Organizacyjno-Prawny
ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
tel.: 71 784-15 54
e-mail: AO@umw.edu.pl
umowy@umw.edu.pl - przekazywanie umów do procedowania
senat@umw.edu.pl - zgłaszanie spraw na senat
Kierownik Działu
mgr Aleksandra Orzechowska
tel.: 71 784 15 54
e-mail: aleksandra.orzechowska@umw.edu.pl
Starszy specjalista:
mgr Urszula Kotarska
tel.: 71 784 11 24
e-mail: urszula.kotarska@umw.edu.pl
(obsługa wewnętrznych aktów prawnych, administracyjna obsługa Rady Uczelni)
Specjaliści do Spraw Prawnych:
mgr Marek Chudy
tel.: 71 784 10 73
e-mail: marek.chudy@umw.edu.pl
(obsługa wewnętrznych aktów normatywnych, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pełnomocnictw Rektora i Dyrektora Generalnego, obsługa administracyjna Senackiej Komisji Statutowej)
mgr Mikołaj Hanc
tel.: 71 784 11 22
e-mail: mikolaj.hanc@umw.edu.pl
(obsługa wewnętrznych aktów prawnych, administracyjna obsługa Rady Uczelni, Senatu)
mgr Joanna Susłowicz-Kopij
tel.: 71 784 17 07
e-mail: joanna.suslowicz@umw.edu.pl;
(sporządzanie wewnętrznych aktów prawnych, udostępnianie informacji publicznej, obsługa Biuletynu Informacji Publicznej)
mgr Jolanta Tagil
tel.: 71 784 10 70
e-mail: jolanta.tagil@umw.edu.pl
senat@umw.edu.pl - zgłaszanie spraw na senat
(obsługa wewnętrznych aktów prawnych, administracyjna obsługa Senatu)
mgr Marta Międlar
tel.: 71 784 17 08
e-mail: marta.miedlar@umw.edu.pl
(obsługa wewnętrznych aktów prawnych)
mgr Patrycja Borcz
tel.: 71 784 10 56
e-mail: patrycja.borcz@umw.edu.pl;
umowy@umw.edu.pl - przekazywanie umów do procedowania
(prowadzenie centralnego rejestru umów oraz koordynowanie obiegu umów w Uczelni)
mgr Dominika Oparowska
tel.: 71 784 28 32
e-mail: dominika.oparowska@umw.edu.pl;
umowy@umw.edu.pl - przekazywanie umów do procedowania
(prowadzenie centralnego rejestru umów oraz koordynowanie obiegu umów w Uczelni)
mgr Izabela Żurek - długotrwała nieobecność
tel.: 71 784 17 08
e-mail: izabela.zurek@umw.edu.pl;
senat@umw.edu.pl - zgłaszanie spraw na senat
(obsługa wewnętrznych aktów prawnych, administracyjna obsługa Senatu)
Specjalista:
mgr Magdalena Kapera
tel.: 71 784 00 23
e-mail: magdalena.kapera@umw.edu.pl
(sporządzanie wewnętrznych aktów normatywnych, prowadzenie spraw związanych z powoływaniem komisji, sprawy dotyczące reprezentacji związków zawodowych, obsługa strony internetowej w zakresie zamieszczania i aktualizowania wewnętrznych aktów normatywnych)
- Sporządzanie i rozpowszechnianie wewnętrznych aktów normatywnych (w tym: za pomocą strony internetowej Uczelni).
- Rozpowszechnianie publikowanych aktów prawnych na potrzeby zainteresowanych jednostek administracji.
- Administracyjna obsługa posiedzeń senatu i rady uczelni, w tym: gromadzenie i udostępnianie podjętych uchwał.
- Prowadzenie spraw dotyczących powoływania pełnomocników rektora, rzeczników, koordynatorów uczelnianych; sporządzanie pełnomocnictw i upoważnień.
- Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem przez rektora i dyrektora generalnego stałych i doraźnych komisji.
- Obsługa wyborów do jednoosobowych i kolegialnych organów Uczelni.
- Prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych przez Uczelnię, gromadzenie umów, udzielanie informacji w zakresie zawartości rejestru.
- Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej.
Dział Organizacyjno-Prawny - pliki do pobrania
Akty prawne
- Zarządzenie Rektora nr 91/XIV R/2009 - tryb wydawania pełnomocnictw i upoważnień do dokonywania czynności w imieniu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Akty prawne - wzory umów
- Zarządzenie Rektora nr 57/XIII R/2005 w sprawie świadczenia pracy przez wolontariuszy na rzecz Akademii Medycznej we Wrocławiu
- Zarządzenie Rektora nr 8/XV R/2012 w sprawie wprowadzenia druków: preliminarza, umów i rachunków na realizację usług edukacyjnych na studiach podyplomowych
- Zarządzenie Rektora nr 69/XV R/2012 w sprawie opłat za przeprowadzenie przewodu doktorskiego, postępowania habilitacyjnego oraz postępowania o nadanie tytułu naukowego
- Zarządzenie Rektora nr 34/XV R/2013 w sprawie wynagrodzenia w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa
- Zarządzenie Rektora nr 70/XV R/2013 w sprawie zasad organizowania i rozliczania kursów obowiązkowych realizowanych w ramach przyznanej przez Ministerstwo Zdrowia dotacji na kształcenie podyplomowe do specjalizacji
- Zarządzenie Rektora nr 60/XV R/2015 w sprawie określenia wysokości i terminów wnoszenia opłat za świadczone usługi edukacyjne od roku akademickiego 2015/2016 związane z kształceniem studentów (obywateli polskich i cudzoziemców), uczestników studiów doktoranckich i słuchaczy studiów podyplomowych oraz wzorów umów o odpłatności za usługi edukacyjne doktorantów, porozumień do umów i wniosków
- Zarządzenie Rektora nr 94/XV R/2015 w sprawie zasad i trybu zawierania umów o dzieło z osobą fizyczną na wykonanie rekomendacji do przyznania nagrody ministra
- Zarządzenie Rektora nr 76/XV R/2016 w sprawie zasad i trybu zawierania umów zlecenia z osobą fizyczną na prowadzenie zajęć dydaktycznych
- Zarządzenie Rektora nr 1/XV R/2017 w sprawie zasad i trybu zawierania umów zlecenia i umów o dzieło z osobą fizyczną
- Zarządzenie Rektora nr 93/XV R/2018 w sprawie wprowadzenia Polityki ochrony danych osobowych Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Zarządzenie Rektora nr 170/XV R/2018 w sprawie wprowadzenia Regulaminu postępowania nostryfikacyjnego dyplomów ukończenia studiów uzyskanych za granicą
- Zarządzenie Rektora nr 29/XV R/2020 w sprawie opłat za przeprowadzenie przewodu doktorskiego oraz postępowania habilitacyjnego
- Zarządzenie Rektora nr 244/XVI R/2020 w sprawie zasad przyjmowania przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu darowizn rzeczowych i pieniężnych oraz rozliczania darowizn pieniężnych
- Zarządzenie Rektora nr 147/XVI R/2021 w sprawie wprowadzenia w życie „Regulaminu Wydawnictwa Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu”
- Zarządzenie Rektora nr 23/XVI R/2022 w sprawie określenia wysokości i terminów wnoszenia opłat za usługi edukacyjne świadczone od roku akademickiego 2022/2023 związane z kształceniem studentów oraz uczestników studiów podyplomowych
- Zarządzenie Rektora nr 176/XVI R/2023 w sprawie gromadzenia, opracowania i udostępniania przez Bibliotekę Główną wersji drukowanych oraz cyfrowych rozpraw doktorskich bronionych w Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu
- Zarządzenie Rektora nr 258/XVI R/2024 zmieniające zarządzenie w sprawie zasad wynajmowania i dzierżawy nieruchomości oraz urządzeń i sprzętu naukowo-badawczego i diagnostycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu na rzecz podmiotów zewnętrznych
Formularze
aktualizacja: 04.10.2023 r.