Na procedurę wystąpienia Jego Magnificencji Rektora do właściwych organów z wnioskami o odznaczenie pracowników naszej Uczelni orderami i odznaczeniami państwowymi lub resortowymi składają się następujące etapy:
- O rozpoczęciu procedury składania wniosków o ordery i odznaczenia państwowe oraz odznaczenia i odznaki resortowe informuje Dział Spraw Pracowniczych
- Kierownicy jednostek organizacyjnych składają wnioski o odznaczenia podległych pracowników do Senackiej Komisji Odznaczeń za pośrednictwem Działu Spraw Pracowniczych.
- Wnioski, które uzyskały rekomendację Senackiej Komisji Odznaczeń, są przekazywane do Jego Magnificencji Rektora.
- Wnioski zatwierdzone przez JM Rektora, przesyłane są do właściwych organów, określonych w przepisach prawa obowiązujących w tym zakresie.
Na procedurę nadawania przez Jego Magnificencję Rektora Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu medali oraz odznak honorowych Uczelni składają się etapy opisane w punktach 1-3 powyżej.
Wnioski (bez wydruków publikacji oraz bez kser dowodów osobistych) należy składać do Działu Spraw Pracowniczych w dwóch wersjach:
- sporządzone w formie papierowej z podpisem wnioskującego do Działu Spraw Pracowniczych
- w formie elektronicznej na adres: odznaczenia@umw.edu.pl
Wnioski składane bez wersji elektronicznej a w przypadku odznaczeń państwowych i resortowych bez oświadczenia o niekaralności nie będą przyjmowane i procedowane.
- Odznaczenia państwowe
- Odznaczenia resortowe
- Odznaczenia Uniwersytetu Medycznego Im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Zachęcamy do zapoznania się ze wskazówkami jak przedstawić dokonania kandydata w uzasadnieniu wniosku o nadanie odznaczenia.
TERMINY SKŁADANIA WNIOSKÓW O ODZNACZENIA W 2024 r.
Wnioski o odznaczenia należy składać w terminie do 31.01.2024 r.