O uczelni w języku łatwym do czytania (ETR)
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu to w skrócie UMW. Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu to polska uczelnia wyższa. Uniwersytet powstał w 1950 roku. Rektorem Uczelni jest prof. dr hab. Piotr Ponikowski. Rektor ma 6 zastępców (prorektorów). Dyrektorem Generalnym jest Dominika Szachniewicz.
UMW ma 6 wydziałów: Wydział Lekarski, Wydział Lekarsko-Stomatologiczny, Wydział Farmaceutyczny, Wydział Nauk o Zdrowiu, Wydział Pielęgniarstwa i Położnictwa i Wydział Fizjoterapii. Uniwersytet ma Filię w Wałbrzychu i kształci w niej na kierunku lekarskim. Uczelnia kształci również w języku angielskim. Na Uniwersytecie jest Szkoła Doktorska. Pracownicy uczelni prowadzą badania naukowe. Główna siedziba UMW (Rektorat) mieści się przy Wybrzeżu Pasteura 1 we Wrocławiu. Uczelnia posiada wiele budynków dydaktycznych i naukowych.
Jeśli chcesz skontaktować się z Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu możesz:
• napisać pismo i wysłać je na adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu 50-367, Wybrzeże Pasteura 1
• wysłać e-mail na adres: rektor@umw.edu.pl